streda 23. septembra 2015

HIGHLIGHTER

Čo to je? Ako a čím sa nanáša? Načo sa používa?

 Ahojte,
aj vy ste sa nad hore napísanými otázkami zamysleli a tiež nemáte úplne jasno v tom čo to vlastne highlighter je? Hlavu hore, uvarte si kávu alebo čaj a poďme sa spolu na to mrknúť.


1. Čo?
Dnes je veľkým kozmetickým trendom tzv. strobing. Ide v podstate o kontúrovanie bez použitia bronzeru. Hra svetla a tieňa, jednoduché. Kontúrovanie len za pomoci highlightera.
2. Načo?
Highlighter je v reči nám známej rozjasňovač. Svetlý lesklý kozmetický produkt používaní na rozjasnenie určitých partií tváre.
3. Kam? 
Rozjasňovač sa nanáša najčastejšie na vrch lísných kostí, na stred a špičku nosa, na stred vrchnej pery, do vnútorných kútikov oka a pod obočie. Vlastne na všetky miesta, ktoré chceme zvýrazniť, opticky ich ,,nafúknuť" a aby vystúpili do popredia. 
4. Čím?
Highlighter sa nanáša buď štetcom na lícenku, štetcom na bronzer, štetcom v tvare zajačieho chvosta, vejárikovitým štetcom, štetcom na púder, prstami.... čímkoľvek, čo práve po ruke máte ;) 
5. Kde ho kúpiť?
Rozjasňovče sa pohybujú v rôznych cenových kategoriách a to od 4€ (napr.: Essence, Catrice) až po astronomické sumy pochybujúce sa okolo 50-80€ (napr.: Channel, Dior, MAC, Nars). Cena nerovná sa vždy kvalite, takže kvalitný rozjasňovač, ktorý uspokojí vaše nároky sa dá kúpiť aj v drogérií, ale samozrejme sú aj drahšie produkty v parfumériách alebo na internete. 
6. Aký?
 Každému vyhovuje niečo iné. Každému sa hodí a páči niečo iné. Každý má inú sumu, ktorú je ochotný investovať. Rozdelujú sa aj podľa konzistencie, na tekuté (Nars - copacabana), krémové (essence - soo glow!), zlisované (the balm - mary-lou manizer). A ešte ich môžeme rozdeliť na teplé, studené a neutrálne rozjasňovače. A práve toto sú tie kritéria, podľa čoho, by si každý mal sám vybrať to, čo sa mu páči a čo mu vyhovuje. Jednoduchý trik ako kúpu rozjasňovača obísť a stále byť ,,trendy" je očný tieň. Najsvetlejší očný tieň, ktorý máte doma a ktorý sa nachádza v každej paletke sa dá použiť rovnako efektívne. 
Ja vám ukážem 5 produktov, ktoré som sama odskúšala a s ktorými som bola aj nebola spokojná. 
1. S-he duo očné tiene, 105
 Očný tieň, ktorý bol mojím prvým rozjasňovačom, kúpila som ho vo výpredaji za asi 1€, katastroficky prášil a bol skôr do ružova.
2. Essence očný tieň, 09 raindrops on roses

 Ďalší očný tieň, ktorý spĺňal všetky moje nároky a očakávania. Nepráši a tiež má farbu do ružova. Stojí okolo 2€.
3. Ebay paletka korektorov

 Najsvetlejší korektor, je práve tento rozjasňovač, ktorý je mimochodom úplne na prd. Lezie do vrások a do pórov, je lepkavý a po pár hodinách ho máte po celej tvári... Stojí okolo 2-4€. 
4. Essence sooglow cream to powder highlighter

Príjemný krémový produkt, ktorý sa pri kontakte s pletou premení na púder. Krásne sa rozmazáva, nezanecháva fľaky a ako jediný má biely neutrály podtón. Cena okolo 4€. 
5. The Balm - Mary-Lou Manizer

Môj naobľúbenejší a najpoužívanejší rozjasňovač, ktorý vo svojej zbierke mám. Má ľahko do zlata ale nemá príliš teplý podtón, hodí sa aj svetlým typom pleti. Je veľmi jemno namletý, nepráši, krásne sa rozmazáva, na pleti vydrží celý deň.. a podobne veci by som o ňom mohla písať donekonečna. Mám s ním len príjemné skúsenosti a nikdy ma nesklamal. Je drahší ako ostatne produkty ale myslím, že tá cena sa rovna kvalite a verím, že toto jedno balenie mi vydrží navždy. Cena: 15-17 €. 
 Ďakujem za prečítanie tohto článku, dúfam, že sa vám páčil, že ste pochopili čaro highlighteru a že sa uvidíme pri ďalšom článku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára