streda 2. septembra 2015

Nude pink make-up tutoriál

Ahojte, som tu opäť s novým make-upovým článok. Dlhšie som sa k vám nehlásila ale zmohla sa ma nejaká nádcha takže som len relaxovala v posteli. 
Tento článok by mohol mať rôzne názvy ako napr.: Back to school, My daily routine.. Všetky by boli výstižné. Počas tých horúčav čo trvali takmer celé leto som sa príliš nemaľovala, netužila som mať na sebe tonu roztečených produktov tak som to úplne vynechala. No ale počasie sa konečne trošku umúdrilo a ja som sa rozhodla spraviť tutoriál práve na toto líčenie. :)


1. Ako prvé treba pleť hydratovať. Ja používam hydratačný gél od avonu. Rýchlo sa vstrebáva a v podstate si plný svoju funkciu.
 

2. Ďalej som na pleť naniesla BB cream, ktorým som pleť zjednotila a vyhladila.
3. Pod oči a okolo nosu som naniesla korektor aby som neutralizovala nedostatky. :)
4. Pleť som zapúdrovala jednak aby som sa neleskla ale aj aby som zafixovala všetky produkty na tvári.
Oči:

5. Na pohyblivé viečko ale aj pod oči som naniesla primer. Tým si zabezpečíme vyššiu intenzitu tieňov ale aj ich výdrž. 
6. Ako prvé som naniesla svetlo ružový tieň na celé pohyblivé viečko. 
7. Ohyb oka a vonkajší kútik som vykreslila svetlohnedým matným tieňom.
8. Hnedou ceruzkou som nakreslila nedbanlivú linku. A spodnú vodnú linku som vykreslila bielou kajalovou ceruzkou.
9. Na vrchné aj spodné riasy som naniesla špirálu a tým elegantne zvýraznila pohľad a modré oči.
A hurá na kontúrovanie!
10. Na miesto tvrdého kontúrovania som použila bronzer na zvýraznenie lícných kostí a taktiež na zvýraznenie opálenia. Bronzer je produkt ktorý používam takmer celé leto aj keď na tvár nič iné nedám. Sme proste kamoši :)

11. Ako ďalší produkt som naniesla krémovú lícenku v krásnej broskyňovej farbe a rozjasňovať v champagne farbe. 

12. Na záver som len naniesla svetlo ružový nenápadný lesk na pery, rozpustila vlasy a tým som pripravená vyraziť :)
Na záver zoznam použitých produktov:
Dermacol BB cream 8v1, odtieň: Nude
 Astor Lift me up, odtieň: 002 medium
 NYC Smooth skin, odtieň: 702 Natural Beige
 Catrice Prime and fine
Essence i love nude, odtieň: 02 cake pop
 Catrice Absolute rose
 Maybelline lash sensational
 Catrice kohl kajal, odtieň: 040 white
Avon, odtieň: cosmic brown
 Avon luxe bronzer, odtieň: warm glow
 Alverde, odtieň: 10 bright shine
 The balm, Mary-lou manizer

 Dúfam, že sa vám dnešný článok páčil a uvidíme sa pri ďalšou článku. Pekný zbytok dňa :)

1 komentár: