streda 16. septembra 2015

Ahojte, 
som tu opäť aj keď nie úplne s kozmetickým článkom. Mám pre vás ale jednu novinku, s ktorou sa vám musím pochváliť a dúfam, že vám ňou urobím radosť. Ide o pravidelnosť príspevkov na blogu. Od začiatku bola pravidelnosť príspevkov nulová. Popri škole a letnej brigáde som na to nemala skoro vôbec čas. Mesačne sa objavoval približne jeden max 2 články ale to sa ide meniť. Chystám sa robiť na mojom blogu zmeny čo vedie k vyššej úrovni ale tak isto aj k vyššej sledovanosti. 
Takmer s okamžitou platnosťou sa začnú publikovať články min. 1 článok týždenne. 
Je možné, že ich bude týždenne aj viac ale to závisí od toho, koľko času na to bude. Mám nachystané už viaceré články dopredu, ale tak isto sa začnú objavovať ,,kecacie" články, tzv. tagy, prípadne aj súťaže.  Uvidíme ako sa bude situácia ďalej vyvíjať, ja však dúfam, že som vás touto správou aspoň trošku potešila a že sa, ako vždy, uvidíme pri ďalšom už make-upovom článku. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára