štvrtok 10. septembra 2015

Nanič deň?
 Ahoj ja vás vítam o dnešného neplánovaného článku ale mám potrebu sa s vami podeliť o dnešný deň. Dnešný deň bol úplný deň ,,blbec". Každý to pozná, deň, kedy sa vôbec nič nedarí a vy už len čakáte kedy pôjdete spať aby sa táto hrôza skončila. Presne toto dnes očakávam.. nech už idem spať. 
Všetko sa to začalo už dnes poobede  kedy som sa snažila natočiť pre vás vlasový tutoriál s tým, že buď ho zverejním ako video alebo z neho narobím fotky a spravím jednoducho článok s fotkami. Samozrejme v strede môjho veľdiela sa môj telefon rozhodol štrajkovať, zaseknuť sa a video neuložiť, ale hovorím si, okey, to sa stáva. Tak som to skúsila druhý krát na foták a to už bolo ok. 
Začalo sa to ale tým, keď som mala ísť na tenis, tak už som bola nachystaná, oblečená a idem sa obúvať a v tom puk a necht zlomený do krvi. Kto ma sleduje už dlhšiu dobu vie, že ja nosím akrylové nechty ktoré sú mimochodom pevné ako blázon. Takže aj to zlomenie šialene bolí. Nič, necht som ošetrila, zalepila, obula sa s tým že teda už konečne vyrážam. Prídem k auto, odomknem ho dialkovým a nič. Odomknem druhý krát a nič. Odomknem tretí, štvrtí, piaty a stále nič. Tak som to skúsila kľúčom a auto sa odomklo, hovorím paráda, otvorím dvere a v tom sa spustil alarm, z ktorého som skoro chytila infarkt. Tak som stále pri odomknutom húkajúcom aute, s kľúčom v ruke a cítila sa ako najväčší idiot na svete. S tým následne aj súviselo to, že tenis, na ktorý som sa moc moc tešila sa nekonal. Tak som nasr.. nahnevaná išla zasa domov a rozdýchavala dnešnú blbú zhodu náhod. A čo funguje na blbý deň? U mňa samozrejme make-up. Táto kráska, ktorá mne vyčarovala aspoň ako taký úsmev na perách sa mala objaviť až v septembrových novinkách ale nedá mi to. Toto je rúž od Maybelline color sensational  v odtieni 540 hollywood red. Je to krásna červeno-ružová farba a ja sa v nej naozaj cítim ako hollywoodska star.

 No uznajte nieje tá farba krásna?
A druhá vec ako sa snažím si vylepšiť deň je samozrejme mätový čaj ktorý pijem  teraz skoro každý deň.
Pri pohľade von z okna ma striasa zima a keďže čajové sviečky vo mne vyvolávajú pocit tepla a pokoja zapálila som si ich v najkrajších svietnikoch a pomocou nich sa sním opäť ukľudniť a predýchať dnešný nie moc vydarený deň.
 



Vám prajem príjemný zbytok dnešného upšaného dňa a nech máte zajtra pekný, slnečný a hlavne vydarený piatok :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára