nedeľa 20. septembra 2015

Novinky: Júl a August 2015

 Ahojte,
som tu opäť, s pravidelne rozbiehajúcou sa témou a to sú nákupy a novinky. Naposledy tu bol  takýto článok v júni a trošku sa mi to tu nakopilo. Pôvodne som myslela, že podobne články budem robiť raz za 3-4 mesiace, keď sa to trošku nazbiera, ale potom je toho veľa a nepamätám si ani cenu, ani aký ten produkt presne bol. Takže som sa rozhodla že túto tému, budem robiť vždy prvý týždeň v novom mesiaci a budú to nákupy a novinky za predchádzajúci mesiac. Ja som teda tú kopu nových produktov rozdelila na dve časti a to veci kúpené v mesiacoch júl a august a na veci kúpené v septembri. Na tie septembrové sa môžete tešiť už čoskoro a to začiatkom budúceho mesiaca. :) Poďme teda rovno na to :)
Začnem dekoratívnou kozmetikou a ako prvé tu máme dve krásky a to rúže ktoré ste videli už v článku a mojich obľúbených letných rúžoch. 

Ide o krásnu studenú ružovú a neútrálnu fialovú. 
Maybelline sensational 900  - pink pop (vľavo) je nádherná ružová farba, ktorá sa hodí vždy. V lete k opálenej pokožke je to skôr na zvýraznenie tmavšej pokožky, a zime keď som biela ako stena mi bude podľa mňa sedieť práve preto, že neni tmavá a výrazná ako ostatne ružové rúže, ktoré vo svojej zbierke mám. 
Avon color trend - neon orchid (vpravo) je rúž, ktorý nie je až tak na bežné nosenie. Je to pomerne neutrálne výrazna fialová, ktorá sa na perách tvári miestami aj ružovo a tak ako v lete bude vhodná aj v zime a moc sa na nu teším. 
Cena: Maybelline - 5€
Avon - 3€.
Ďalej tu máme laky na nechty, ktoré sa už tiež objavili v letných obľúbencoch. Sú to the gel nail polish od Esesence, ktoré sú v každej drogérií a myslím, že to je aj stála kolekcia. Mám ich v troch odtieňoch a to: 
svetloružový - 04 our sweetest day
tmavomodrý - 31 electriiiic
mentolová - 40 play with my mint
 Všetky dobre držia a pri hrubšej vrstve úplne stačí aj jedna. Na nechtoch zanechávajú krásny lesklý finish a s gel top coat od essence vyzerajú naozaj ako gélové nechty. :)
Cena: 2€.
Teraz sa presunieme k starostlivosti o pery, pleť a vlasy. 
Ako prvý tu mám roky známy jelení loj. Nie je primárne určení len na pery ale celkovo na suchú a citlivú pleť. Ja ho teda používam na pery ale mám ho na stole len preto aby som naň nezabudla a používala ho. Zázraky nerobí ale v podstate plní svoju funkciu. 
Cena: 2€.
Pri tvári ešte ostaneme a to s  niekoľkoročnou stálicou v starostlivosti o pleť. Mám tu tento asi najznámejší krém na tvár, ruky a telo. Klasická nivea creme v obyčajnej plechovej nadobke.
Ja som si ju kúpila pôvodne ako krám na tvár a bola som sklamaná. Tento krém je maximálne hustý a mastný. Po nanesení na tvár, som mala pocit ako keby som na tvári mala tonu masti a tá nie a nie sa vstrebať. Tento pocit trval asi hodinu... a to fakt nechcem aby sa mi hodinu vstrebával pleťový krém. Využitie preň som ale našla a to hneď potom ako som prišla z dovolenky a koža na nohách sa mi začala postupne šúpať. Mala som ju príšerne suchú a žiadny krém, ani telové mlieko ani nič podobne na mi nepomáhalo. Tento krém mi pokožku premastil a asi po dvoch týždňoch som ani nevedela. :)
Cena: 3€
Ďalej tu mám šampón na vlasy. Obyčajný L´oréal Elseve fibralogy.
 Ja som kedysi dávnejšiu šampóny od l´oréalu používala a bola som spokojná, potom som mala s jedným problémy a teraz som opäť dala šancu tomuto. Už asi 2-3 roky mi padali vlasy dosť vo veľkom. Boli to chumáče vlasov denne a či už som skúsila zmeniť šampón, kondicionér, lak na vlasy.. nič nepomáhalo. Mám pocit, že s týmto šampónom sa to výrazne zlepšilo. Vlasy mi padajú stále ale nie až toľko, čo predtým. Nemastia sa mi a keďže mám dlhé vlasy som vďačná, že si ich nemusím umývať každý druhý deň ale raz za 4-5 dní. 
Cena: 4€.
Ako poslednú vec z drogérie tu mám tieto vlhčené obrúsky ebelin.  
Sú to obyčajné vlhčené obrúsky, ktoré sa u mňa míňajú ako na bežiacom páse. Používam ich pri malovaní, pri odličovaní, občas aj pri čistení štetcov, skoro stále. V auguste som si kúpila niake trojbalenie, a už tu mám posledný balíček. Je to praktická vec, ktorú využije myslím každý (nie len ženy, ktoré používajú make-up). 
Cena: 2€. 
A už tu máme lne pár nekozmetických vecí.
Ako prvé tu mám túto neuverilnú vônu od CK. (Calvin Klein - IN 2U her) Ja na popisovanie vôni moc nie som, ale už raz som ju mala a opäť po niakych rokoch som sa k nej vrátila a nedám na ňu dopustiť. Je to vôňa, ktorá sa hodí či už na bežný deň alebo na večernú udalosť vďaka tomu, ako dlho vydrží. Ja som ju objednávala z internetu ale myslím, že sa dá zohnať v akejkoľvek parfumérií. 
 Cena sa líši podľa objemu: 100 ml - 20€. 
No a na záver kráska, ktorú som si priviezla z dovolenky :
 Nie nadarmo sa hovorí, že nová kabelka si zaslúži aj nové topánky.
Ja dúfam, že sa vám dnešný článok páčil a že sa uvidíme pri ďalšom už budúci týždeň ;)
Pekný zbytok nedele, ahooj.

Ceny vyššie uvedené sú len približné a môžu sa v jednotlivých drogériach odlišovať aj o niekoľko eur. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára