štvrtok 12. novembra 2015

Nákupy a novinky: Október 2015

Ahojte, 
hlásim sa k vám opäť a dnes s nákupmi a novinkami za minulý mesiac. Odkedy som zasa začala chodiť do práce mám pocit, že nestíham vôbec nič. Články majú meškanie a to ma naozaj neteší. No vrhnime sa na tto. Tento mesiac by samo o sebe toho moc nebolo ale resty z minulých mesiacov sa niako nakopili a tými rovno aj začnem. 
Ako prvé tu mám:
Catrice eye brow fixing gel 

Je to teda gel na zafixovanie obočia. Ja teda našťastie problémy s obočím nemám takže tento gél využívam len minimálne. Je zafarbený ale len veľmi veľmi  zľahka, pri nanášaní v tenkej vrstve  pôsobí transparentne. Kefka má dve dĺžky štetin, tú kratšiu používam na nanesenie gélu a tie dlhšie štetiny na prečesanie obočia. Na moje požívanie mi stačí ale náročnejšie dievčatá asi neuspokojí. 
Balea - Lippen oll - roll on
 Tento olej od balei používam už skoro dva mesiace ale stále si naň niako nemôžem vytvoriť názor. Ako balzam okej ale zázraky od neho nečakajte. 
Cena: cca 3€.
Ebelin - brush cleaner
 Tento čistič na štetce tiež používam už asi mesiac ale viac sa o ňom dočítate v článku ktorý chystám a čistenie a dezinfekciu štetcov. 
TONI&GUY - cleanse, nourish, prep 
 Na tieto produkty na vlasy sa tiež chystám urobiť samostatnú recenziu keď ich úplne dopoužívam. Ale poviem vám, že v porovnaní cena - kvalita zázraky nečakajte. Pre mňa žiadna hytparáda. 
A poďme sa teda vrhnúť na tohto mesačné novinky:
Miss sporty - check matte - 003

Tento lak som si kúpila na odporúčanie Petry z lovely hair ale ja som z neho až taká unesená nebola. Farba by bola super keby ale bolaa v klasickej lesklej verzií a výdrž by tiež m hla byť lepšie ako 2-3 dni.
Cena: 1,69€.
Catrice  - liquid camuflage concealer - 010 porcelain
A je to tu. Konečne sa aj ja môžem pochváliť týmto korektorom. Ja ho mám teda v novej tekutej verzií a tú tuhú som ani neskúšala ale poviem vám, že som z neho nadšená. Počula som o ňom už dávnejšie a pozerala som po jeho tuhom bráškovi ale ten ma moc nezaujal. Textúrou mi pripomínal Dermacol makeup cover a ten doma mám takže som ho vrátila späť do regálu. No ale na scénu prišla tekutá vezria a po tej som už siahla v najbledšom odtieni lebo takto svetlý korektor doma nemám. Kryje pekne nezanecháva masku a nelezie do vrások. Za mňa palec hore :)
Cena: 3,69€.
Catrice - liquid metal eyeshadow - 100 what do you sea?
 K týmto tieňom na oči vás asi moc nepoviem keďže som sa k použitiu ešte nedostala. Uznajte sami, takýto tieň denne nenosíte ani vy :D Jedine čoho sa bojím, je jeho konzistencia. Je dosť suchý a preto si myslím, že pri aplikácií bude opadávať čo o takto výrazných farbách výhra nie je. V každom prípade sa naň môžete tešiť v make-up tutoriálne na plesové líčenie. 
Cena: vo výpredaji 2,09€.
Catrice - absolute eye colour - 750 new in brown 
 Krásny telový trblietavý tieň, ktorý naopak, nosím denne. Odkedy ho mám nepoužívam na denne líčenie takmer nič iné. Stal sa mojou dennou stálicou a v tenkej vstve sú to len nenápadne trblietky na viečku, ktoré pohľad len pekne zvýraznia a rozžiaria tvár. 
Cena: vo výpredaji 2,09€.

 A ako posledný produkt tu mám make-up o ktorom som už písala v článku first impression. 
Catrice - 3v1 skin tone adapting make-up
 
 To je na dnes odo mňa všetko. Prajem pekný zbytok dňa a ja dúfam, že sa uvidíme pri ďalšom článku. :)
Ceny vyššie uvedené sú len približné a môžu sa v jednotlivých drogériach odlišovať aj o niekoľko eur.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára