streda 18. novembra 2015

Novinky z pink panda

Ahojte, dnes som tu opäť s relatívne rýchlym článkom. 

Skôr ako sa do toho pustím, chcela by som vám moc moc moc poďakovať. Spoločne sme prekročili hranicu 2000 návštev na mojom blogu, z čoho mám nesmiernu radosť. Teší ma, že vás baví čítať moje články a ešte viac ma teší, že sa sem opäť radi vraciate. 
Písať blog je mojou veľkou záľubou a keď viem, že vás to baví, robím to s o to väčšou radosťou. ĎAKUJEM :-*

A teraz späť k téme. Prišiel mi balík z pinkpanda.sk a touto formou som sa s vami chcela podeliť o produkty, ktoré mi prišli. Mám ich doma len pár dní a zatiaľ ich len skúšam takže tie popisy nie su úplne 100%-né. 
1. Lícenka Makeup Revolution  - Now!
 Veľmi pekná, prirodzená farba vhodná na každodenné líčenie. S výdržou som celý deň nemala problém, jediné mínus ktoré by som jej vytkla je, že práši. 
2. I Heart Makeup - I Heart Obsession - Born to Die (*LM)

 Musím uznať, že táto paletka ma milo prekvapila. Keď porovnám cena - kvalita je to celkom v poriadku. Nie je to výhra v lotérií ale pigmentácia ujde a začo má u má veľké plus - nepráši. Dokonca ani tmavé tiene neopadávajú a pekne sa blendia. Škoda je, že táto paletka je limitka ale myslím, že podobných paletiek od značky Mkeup Revolution nájdete dosť. :)
3. Petra Lovely Hair štetce - Eye Crease Basic B05, Powder Basic B02

 Tu je vlastne úplne jedno, o ktorom štetci budem písať ako prvom, pretože kvalitou sú tieto štetce rovnaké. Hustota 100 bodov, jemnosť 100 bodov. Viac od týchto štetcov nemôžem žiadať. Ja som už jeden štetec od Petry doma mala a bola som sním spokojná, teraz som pridala tieto dva a viem, že potrebujem ďalšie. Je to skoro ako droga :D Nevypadávajú z nich štetiny, nedráždia pleť a uznajte sami - vyzerajú luxusne. Peťa ma opäť a zas palec hore :)
4. Freedom Makeup rúž - Pro Lipstick Pro Pink (Pink Lust, Flushed, Whispers

 Krémové hydratačné rúže - veľmi príjemné na perách, pigmentácia veľmi dobrá ale čo je ich mínusom - výdrž. Je to samozrejme spojené s krémovou konzistenciou ale je to naozaj slabé. U takto výrazných odtieňov je potrebné aby tá výdrž bola minimálne super a nie slabá. Priznám sa, prvé dva odtiene som skúšala len doma a nestopovala som koľko vydržia ale výhra v lotérií to nebde, čož je trošku škoda. 
 5. I Heart Makeup - Brow Kit Bold is Best
 Ako poslednú vec, ktorú som od pinkpanda.sk dostala je táto paletka na úpravu obočia. Ako som písala už dávnejšie vo viacerých článkoch, ja si obočie farbím. Teraz som však urobila výnimku a vyskúšala túto paletku. Čo sa týka gélu (na pravo) mala som pocit že obočie skôr priplácne ku pleti a pôsobí dosť ,,ulízano". Čo sa týka tieňa na dokreslenie obočia - ja som skúšala len prvý, farebne mi najviac vyhovoval, bol celkom fajn, vydržal celý deň ale aj ten bol na mňa dosť tmavý. Skúšala som ju len pár krát ale rozhodne je vhodná pre tmavšie typy pleti. 

To je na dnes odo mňa všetko. Ja dúfam, že sa vám dnešný článok páčil a ako vždy, uvidíme sa pri ďalšom. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára