piatok 27. novembra 2015

Kozmetické produkty z DM drogérie?


Ahojte,
som tu opäť a ako inak  s kozmeticky ladeným článkom.  Ak aspoň trošku sledujete iné beauty blogy isto ste sa stretli s mnohými produktami od značiek, ktoré vám nič nehovorili, v lepšom prípade hovorili ale nikde ste sa s nimi nestretli. Ide o to, že Slovensko je o pár rokov pozadu už len v porovnaní s našimi západnými bratmi Čechmi. Značky ako Douglas, Sephora, Urban Decay a pod. u nás proste nezoženiete. 
Dekoratívnu kozmetiku na dnes odložíme bokom a pozrieme sa na každodenne používané produkty. 
Dnes sa pozrieme na značku Balea a Ebelin čož sú dve značky drogerií DM. Ukážem vám veci, ktoré používam denne a už niekoľko rokov. :) Cenovo sú dostupné pre všetkých a v porovnaní kvalita - cena majú palec hore :)
 Ako prvé začnem asi so skincare a toto je pleťová voda od Balei bez alkoholu.
Cena tejto pleť. vody je myslím okolo 2€. Ja na bežné čistenie a odličovanie používam micelárku ale pred farbením obočia treba pleť odmastiť a práve na to používam túto pleťovú vodu. Má pomerne dosť výraznú parfumáciu čo by niekomu mohlo vadiť ale na normálnu pleť podľa mňa vhodná. 

Ako ďalšie tu mám odličovač očí s aloe vera bez oleja
Cena sa tu pohybuje myslím, že tiež okolo 2 €. Ja osobne som tento produkt mala len ako záskok za môj odličovač od Avonu. Používala som ho len krátko takže si naň neviem úplne vytvoriť názor. Za povšimnutie určite stojí aj jeho brácho s olejovou zložkou. Tento konkrétne vhodný na normálnu až mastnú pleť. 

Posledná skincare vecička je tento olej na pery od balei. 
Ja som o ňom už raz písala a je to moje už druhé balenie, nakoľko som ho už raz stihla stratiť. Moje srdce si nezískal na 100% ale určite jeto jeden z tých lepších balzamov, ktoré som už vyskúšala. Cena: 3€.

Ako posledná čisto ženská vec je tento odlakovač na nechty.
Ja som ich už zopár vyskúšala ale nemyslím si, že by medzi ním a inými značkami bol nejaky viditeľný a znateľný rozdiel. Ja som si najskôr kúpila balenie s touto striekačkou a následne si kupujem už len náplne ktoré stoja okolo 0,70€ a fungujú rovnako dobre.
 Cena za flašku s aplikátorom: 1,50€.

Presunieme sa na bežne používané produkty a ako prvé tu mám tieto vlhčené obrúsky od Ebelin. Používam ich stále rovnako rada a rovnako často. Míňajú sa u mňa ako na bežiacom páse ale vzhľadom na cenu to až taký problém nie je. 
Balenie 25 kusov. Cena za 3 balenie 2€.

Presunieme sa do kúpelne kde mám zavesené tieto vatové odličovacie tampóny. 
Ja som vzorový spotrebiteľ týchto tampónov a jednu toto 140 kusové balenie mám cca na dva týždne. Vždy si ich nakúpim do zásoby a ich cena sa pohybuje okolo 1€.

Ďalšia vec ktorá nesmie chýbať v kúpelni sú tieto vatové tyčinky.
Okrem teda čistenia uší ich využívam najmä pri malovaní alebo lakovaní nechtov. Sú skvelý pomocník aj pri čistení šperkov alebo farbení obočia. 
Cena cca 0,60€. 

Ako predposlednú vec tu mám tento sprchový gél od Balei. Ja teda vône striedam, nedokážem si predstaviť mať dva rovnaké sprchové gély za sebou. Teraz konkrétne mám tento a už sa teším na vianočnú edíciu s ktorou DMko príde. :)
Cena za 250ml 1€.

A ako úplne poslednú vec tú mám niečo súkromnejšie a to tieto holiace žiletky od Balei.
Sú to teda dvoj-čepeľové žiletky určené pre ženy. Balea má okrem týchto ešte jednu Deluxe verziu a to sú troj-čepeľové žiletky, ktoré mne osobne až tak nevyhovovali. Ale kedže máme každý iné preferencie je na každom z nás, ktoré hodí do košíka. 
P.S.: máju aj mužskú modrú verziu :-)
Cena cca 3€.
Toto by bolo odo mňa na dnes všetko. Dúfam, že sa vám článok páčil a uvidíme sa pri tom ďalšom. Ahojteee :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára