štvrtok 15. októbra 2015

Novinky: September 2015

Ahojte,
som tu opäť a dnes s novým kozmetickým článkom. Tento článok mal byť ako som sľubovala už minulý víkend, ale keďže som bola odcestovaná a pracovné povinnosti mi to nedovolili som tu sním až teraz a dúfam, že mi to odpustíte. Sú to kozmetické novinky za minulý mesiac, čiže september. Nie som si úplná istá, či som všetky kúpila v tomto mesiaci ale niektoré produkty treba dlhšie skúšať a používať nato, aby som si vytvorila obraz.. 
Začnem dekoratívnou kozmetikou a hneď tu máme tieto dve krásky na pery:
Maybelline - color sensational - 540 hollywood red
 Toto je presne tá farba, ktorú vytiahnem keď neviem čo na pery. Pomerne neutrálna farba, nie moc výrazná a príbuzná mojej farbe pier. Po pár hodinách začne slabnúť intenzita ale stále je to niečo, ku čomu sa stále vraciam. 
Cena: 5,99€.

Rimmel - lasting finish - 084 amethyst shimmer
Tmavo ružová až s kvapkou fialovej. Perfektná farba na jeseň. Musím sa priznať, že som ju mala zatiaľ len pár krát ale verím, že si k sebe nájdeme cestu častejšie a nebudem ju zanedbávať.
Cena: vo výpredaji 4,19€.
Hore maybelline, dole Rimmel

 Catrice - prime and fine eyeshadow base
 Je to primer na očné tiene. Ako jeden z mála primrov z drogérky plní svoju prácu. Tiene mi udrží na viečku celý deň, nedrolia sa mi, neotláča sa mi linka a večer no problem s odlíčením. Problém by mohli mať dievčatá s mastnejším viečkom. Tam neviem povedať ako by sa správal, to treba len vyskúšať.  Za mňa ale palec hore.
Cena: 3,49€.

Ďalej tu máme od rovnakej značky paletku očných tieňov:
Catrice - Absolute rose eyeshadow palette

Na fotke to tak síce moc nevyzerá ale mám u nej trošku problém s pigmentáciou. svetlé ale aj stredné odtiene vyzerajú na viečku podobne a po pár hodinách vyzerajú rovnako. Tiene prášia ale keď sa pod ne použije kvalitný základ, dá sa s troškou trpezlivosti vytvoriť pekné jemné líčenie. Za mňa polovičny palec hore.
Cena: 4,99€.

Essence - eyeshadow - 15 hazel me not!

Toto je presne taká tá nudná, nenápadná farba. Ale, toto je farba ktorú potrebuje doma každá žena ktorá začína alebo už používa očné tiene. Skvelý tieň vhodný na strácanie, rozmazávanie ostrých okrajov, skvelý pomocník pri dymovom líčení ale nenápadná farba aj cez celé viečko. N mňa bola v lete svetlá ale v zime a aj teraz na jeseň keď som už trošku bledšia budeme určite veľký kamaráti. 

Cena: vo výpredaji 0,79€.

Maybelline - color tattoo 24hr - 65 pink gold


Toto je prosím pekne, očný tieň s veľkým T. Nádherne pigmentovaný, skvelá konzistencia práca s ním.... Podobné veci by som tu mohla písať ešte dlho ale v skratke: za málo peňazí veľa muziky. Skvele slúži aj ako podkladová báza pod očné tiene. Za mňa odporúčam všetkými desiatimi.
Cena: 4,99€.

Posledná vec z dekoratívnej kozmetiky sú linky. Ja som tento mesiac vyskúšala dvoje, jedny od Essence a jedny od Rimmelu. Jedny vo forme fixky a druhé gélové. jedny palec hore, druhé hlboko dole.. 
Essence - Eyeliner pen
Toto je pre mňa veľmi veľký prepadák. Ja som si ich kúpila, doma otvorim, idem malovať linky a pri prvom oku ešte ako tak, ale pri ruhom oku mi už nekreslili a hrot vyschol. Nech mi prosím vás essence vysvetlí, ako je možé, že linky vo fixe vyschnú po 10 sekundách používania. V hrubej časti fixi ešte farba je, takže na extra hrubé linky ok, ale verte či nie, tenkú linku s týmto nenakreslíte.
Cena: 3,49€.

Rimmel - waterproof gel eyeliner
o týchto gélovkách sa viacej rozpíšem v článku o linkách. Zatiaľ som s nimi však spokojná ale skúšam ich asi len dva týždne takže uvidíme neskôr. 
Cena: 4,19€.
A ako posledné tu mám tieto laky na nechty od 
Maybelline - colorama 
Majú pekný výber farieb a  kryjú vo dvoch vrstvách. Na nechtoch mi vydržali v bezchybnom stave asi 4 dni
Cena: 3€.








Ceny vyššie uvedené sú len približné a môžu sa v jednotlivých drogériach odlišovať aj o niekoľko eur. 





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára