nedeľa 25. októbra 2015

Čo s načatým večerom?

Ahojte,
aký ste mali víkend? Ja dúfam, že fajn a že ste si ho užili tak ako ja v Tatrách.  Je tu nedeľa a poviem vám, že tento deň naozaj nemám rada. Zajtra robota, pre iných škola, všade kopec znudených ľudí, ktorí keby nemusia ani z postele nevylezú. A navyše to počasie.. 
Dnešok ale je špeciálne na nič deň. Neviem ako vy bojujete s posunom času ale ja mám stále pocit, že je už neskoro večer. 
Nie je nič lepšie ako keď sa rozhodnete robiť fotky na článok a zrazu je o 4 poobede tma ako v rohu. Skvelé. Môj plán na nedeľné popoludnie zlyhal ale čo s načatým večerom? 
Rozhodla som sa, že opäť spojazdním môj instagramový profil. Ja som ho dlho nepoužívala ale keďže instagram hýbe svetom, nesmiem na ňom chýbať ani ja. Zdieľať moje práce a môj koníček s miliónmi ďalších ľudí je zábava a preto, ak vás baví môj blog, určite hoďte očko aj tam. 
Mne už neostáva nič iné len uvariť čaj, zapáliť sviečky a relaxovať. Vám prajem pekný zbytok dňa aj týždňa a nech máte zajtra pekný a slnečný deň :)
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára