utorok 3. marca 2015


Ahojte :)
 Tento článok bude zameraný na príčesky.

V tomto článku hovorím čisto svoj názor a nikoho na nič nenavádzam , nikomu nerobím reklamu.!!

Už viac krát som na youtube alebo aj na rôznych blogoch videla príspevky k tejto téme a mnohé komentáre, či kúpiť a či nie? Umelé alebo ľudské vlasy? kde? za koľko?
Ja som už nejaké tie príčesky vyskúšala, zničila, vyhodila, ale mám aj také, ktoré som skúšala a skúšala a stále ich aj mám.. :)
Na fotke vidíte moju sadu príčeskov. Sú to 100% ľudské vlasy, teda aspoň tak uvádzajú a verím tomu, neskôr aj uvediem prečo. Túto sadu mám už asi pol alebo trištvrte roka a som s ňou stále spokojná. Kúpila som ju v Žiline v Auparku, na chodbe v takom stánku. Neviem vám presne povedať názov ani cenu ale toto je moja už druhá sada z tohoto istého obchodu. Tieto clip-in vlasy sú dlhé 55-60 cm v blond farbe, ale presný odtieň neviem. Prvá sada bola o niečo kratšia ale aj hustejšia. Myslím si, že hustotu príčeskov treba pozerať, pretože keď máte napr.  redšie vlasy a dáte si ešte redšie dlhé príčesky, vyzerá to nepekne a na prvý pohľad je vidno, že niečo nie je tak, ako má byť. No nič, prvá sada ma stála +- 100€, či je to málo alebo nie je veľmi háklivá téma. Niekto je ochotný tie peniaze za vlasy dať, niekomu to príde veľa.... Ja za seba hovorím, že som tie vlasy nosila asi rok a pol a nezničili sa! Nosila som ich denne a tie peniaze mi za to stáli. To je rozdiel od umelých. Umelé clip-in vlasy sú podstatne lacnejšie, tam nie je o čom, sada umelých vlasov stojí okolo 10-20 € (záleží ako kde, na ebay-i možno aj menej) a to je oproti 100€ poriadny rozdiel. Lenže! Vyskúšala som už aj mnoho umelých clip-in vlasov a zakaždým jeden a ten samý problém. Vlasy keď sú nové, neprirodzene sa lesknú, motajú sa, čím viac ich češete, tým viac sa motajú. Potom sa dostanú do štádia že teraz sú okej, vyzerajú perfektne a vy si poviete že no načo budem vyhadzovať peniaze za ľudské, keď aj umelé sú fajn. Áno, lenže tento stav umelých vlasov trvá tak týždeň, pri nie častom používaní dva až mesiac. Nakoniec vlasy ostanú ako chemlon, sú nepoužiteľné, poputujú do koša a vy môžete kupovať ďalšie. Toto je dôvod, prečo verím, že moje vlasy sú ľudské. Mám ich už dlhšie a nevidno na nich žiadne poškodenie. Umývam ich, fénujem, natáčam, žehlím a stále vyzerajú dobre, umelé vlasy toto nevydržia, nehovoriac o tom, keď sa vám začnú na kulme roztápať.. Ak máte v pláne nosiť clip-in vlasy každý deň odporúčam ľudské vlasy. Sú jednoznačne ľahšie, takže sa vám nestane že vám na ulici odpadne prameň alebo že vám po čase začnú vypadávať vlasy. Mne sa to stalo a bolo to dosť nepríjemné.
Sama za seba hovorím, že ľudské vlasy vyzerajú prirodzene, sú príjemnejšie. Ak ste ale ten typ, čo to chce len vyskúšať, vyskúšajte umelé, pár dní ich majte odložené na stole, poličke, ony sa časom ,,opotrebujú" a tá lesklosť sa z nich stratí, potom budu vyzerať prirodzenejšie. Možno zistíte, že to nie je šálok kávy pre vás a nebudete ľutovať, že ste vyhodili toľko peňazí za niečo, čo nenosíte. A možno zistíte, že clip-in vlasy nosiť chcete  a zadovážite si ľudské vlasy.
To je z mojej strany všetko. Na záver ešte pár fotiek mojich clip-in vlasov :) Pekný deň 
P.S.: Moje skutočné vlasy sú približne do pol chrbta (niekde v oblasti zapínania podprsenky) ;)



1 komentár:

  1. Ahoj Dada, rovnaká spokojnosť u mňa. Kupovala som ľudské klipy z http://www.clipinvlasy.sk/ a podobne ako u teba

    OdpovedaťOdstrániť