piatok 27. februára 2015





Ahojte :)
Dnešný článok bude zameraný na vlasy. Rozhodla som sa vytvoriť kategóriu SOS účesov. O čo pôjde? Budú to články, v ktorých budú vždy dva spôsoby, ako si poradiť s vlasmi. Dnešný bude zameraný na dva sos účesy pre mastné vlasy. Predpokladám, že každej z nás sa to už stalo, že si nestihla umyť vlasy a potrebovala ísť medzi ľudí. Ako prvá záchrana určite slúži suchý šampón. Viem, že mnohé suché šampóny zanechávajú na vlasov ten ,,zaprášený" efekt. Vlasy ostanú biele a najmä na tmavých vlasoch to vyzerá horšie, ako keď sú vlasy neumyté.
Ja používam suchý šampón SWISS O-PAR FROTTEE. Kúpila som ho v DM drogéri za nejaké 2-3 €.
Som s ním spokojná ale keďže som blondína nevadí mi ten zaprášený efekt, ktorý tento šampón zanecháva.


No a práve preto, že nie všetky chcú vyzerať ako by sa im na vlasy vysypal všetok prach sveta, vymyslela som dva účesy ktoré nám s týmto problémom pomôžu. Sú jednoduché a viete si ich akokoľvek prispôsobiť. Budete potrebovať len gumičky, sponky a prípadne lak na vlasy. :)










Ako prvé, si vlasy rozčešte a vrch vlasov natupírujte. Ako veľmi vlasy natupírujete, je na vás. Záleží od požadovaného výsledku. Ja mám rada objem a keďže oba účesy pôsobia tak, že ,,práve som vstala a vyzerám super" tupírovania sa nebojím a vždy sa to dá napraviť. 
Následne vlasy stiahnem do gumičky a učešem vysoký cop. Opäť, ako vysoko si cop učešete, je len na vás.

 Vrkoč zapletiem klasicky, z troch prameňov, myslím si, že z viacerých ani nie je treba. Pri pletený pramene príliš neuťahujem, ako je aj na fotke vidieť.
Následne zapletený vrkoč obtočím okolo gumičky, pripnem pinetkami a schovám gumičku na konci vrkoča.

Pramene troška povolím, aby bol celkový dojem uvoľnenejší.Vlasy ktorý vytŕčajú nechám vytŕčať, aj tie ktoré mi z copu vypadli. A hlavne pamätajte - TO TAK MÁ BYŤ! :D

Druhý spôsob je podobný. Vlas opäť natupírujem a stiahnem do copu. Nasadím výplň. Kto nemá vyplň dá sa nahradiť ponožkou, či drátenkou. Výsledok je rovnaký ale drátenka vlasy zachytí a potom vytrhne, preto si myslím, že je vhodnejšie investovať +- dve eurá do výplne a mať všetky vlasy ;) Celý cop natupírujem. Zasa, ako veľmi, je na vás.

Natupirované vlasy začnem po prameňoch obtáčať okolo výplne. Postupne si ich prichytávam až sa mi to nakoniec celé nerozsype ;) Pokračujem, až kým nemám všetky vlasy obtočené a zakrytú celú výplň.


Tieto účesy sa skôr hodia do školy, do práce, na stretko s kamošmi.. V prípade že idete na stretnutie s klientom, pracovný pohovor, ale niečo podobné pomôže stará klasika - vysoký uhladený vrkoč. Mastnejšie vlasy sa vlastnou váhou budú ťahať dole takže výsledný efekt bude pôsobiť veľmi uhladené a elegantne ;)
Najbližšie sa môžete tešiť na dva SOS slávnostné účesy vhodné na ples, oslavu, svadbu a pod. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára