piatok 20. marca 2015




Ahojte, dlhšie tu nebol nový príspevok a to z dôvodu, že som maturovala. Ale to nie je podstatné, dnes mám pre vás nový príspevok zameraný na vlasy. Aj vy sa ráno budíte s poctivom splasnutých vlasov a neviete čo s nimi? Ja tu pre vás jeden tip mám. Je to trojkulma. Možno, že ste o tejto vecičke už počuli možno nie :)
Trojkulma ako už z názvu vyplýva je vec na natáčanie vlasov. Funguje na rovnakom princípe ako krepovačka ale nenecháva vlasy zkrepované ale zvlnené. Výsledok je rovnaký ako keď si rozpustíte zapletený vrkoč s rozdielom že vlasy majú väčší objem.

Ja mám tento typ trojkulmy. Je perfektná, už na praxi v škole som s ňou pracovala a tento rok som si ju vyprosila na Vianoce :) Cenu vám neviem povedať kedže je to darček ani ju zisťovať nejdem ale predpokladám, že ceny sa pohybujú okolo 50-100 €. Ja som dlho žila v tom, že táto kulma sa na Slovensku zohnať nedá keďže aj kamarátka ju musela objednávať zo zahraničia. No ale sestra je šikovná a našla ju aj na slovenskej stránke, podľa názvu ju určite nájdete. Pridám vám sem pár fotiek a v prípade zaujmu môžem natočiť aj video :) Ukážka, ako to na tej kulme funguje som robila na príčeskoch pretože neviem ako by som ju udržala na hlave a ešte sa aj fotila ;)









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára