sobota 14. marca 2015





Ahojte,
dnes mám pre vás nachystaný krátky článok o líčení.
Toto líčenie som mala na sebe pred pár dnami a to, že je farebné neznamená, že nie je vhodné na bežné nosenie. :) Neutrálne líčenie e vhodné na každý deň ale prečo si deň nespraviť trošku zaujímavejší? Farebná spodná linka dodám vašej tvári troška šmrncu :) Samozrejme, že nie každý je na farebné líčenie, ale prečo ho nevyskúšať najskôr doma, prípadne na párty? :)
Ako prvé som na niesla na moju tvár make-up , pleť som zapudrovala púdrom od  a tvár som vykontúrovala bronzerom od Avonu .


Oči som vytienovala paletkou z Avonu  a vrchnú linku som si spravila tak ako som zvyklá. Na spodnú linku som použila ceruzku a a očný tien ale môžete ju celú urobiť aj očným tienom, v podstate toto je na vás. Nakoniec som naniesla špirálu. Obočie si ja len málo kedy vykreslujem ceruzkou, pretože si obočie farbím približne raz za mesiac. Nakoniec som naniesla na pery rúž trošku výraznejšej farby ale tento odtieň mám rada a jeho intenzita sa pohybuje od prirodzenej ružovo-červenej až po krvavú červenú až tmavohnedú.

Dole pod fotkami sú vypísané všetky produkty, ktoré som použila.





Rimmel Lasting finish 25HR nude - 100 Ivory
NYC Smooth Skin - 702A naturally Beige
Avon LUXE - warm glow
Avon True Color Quatro - Mocha Latte
Miss sporty eye liner - 001 extra black
Rimmel Scanaleyes - 003 extreme black
Avon glimmerstick brights - aqua shock
Avon lasting finish - Bold Bordeaux

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára