sobota 7. februára 2015

Ahojte :)


Ja vás vítam na mojom novom blogu ktorý bude zameraný najmä na beauty tipy a rady (čo asi plynie aj z názvu blogu) ohľadom líčenia, vlasov a takých tých babských vecí.  Nevravím, že som úplne najlepšia, ale myslím že sa rozumiem najmä čo sa vlasov týka, vzhľadom na to, že som vyučená a dúfam že čoskoro aj vyštudovaná kaderníčka. :) Študovala som a ešte stále aj študujem v Púchove. Pre začiatok by som vám sem asi chcela vložiť pár fotiek aby ste videli kúsok z mojej práce.
Netočím ani nefotím na kameru ale zatiaľ len na môj smartphone. Preto dúfam, že fotky a taktiež videa budú kvalitné.

P.S.: Vzhľadom na to, že som študent chcela by som povedať, že všetky líčenia sú robené z bežne dostupných a cenovo prijateľných produktov.

 Klasické dymové líčenie bielo-čierne.
 Natáčanie vlasov pomocou žehličky, v prípade záujmu natočím aj tutoriál.
Dymové modro-čierne líčenie.

2 komentáre: