štvrtok 21. mája 2015


Chcete mať väčšie pery? Ste tu správne :)

Ahoj, som tu opäť a dnes s zaujímavým čítaním :)
Sľúbila som vám článok o zväčšovaní pier bez pomoci plastického chirurga.

Opäť prízvukujem, že všetky rady slúžia len na inšpiráciu a každý zodpovedá sám za seba.

Dostala som podnet na tento článok a prišlo mi to ako fajn nápad aj keď myslím, že podobných tipov je na nete veľa :)  Moja ruka ešte stále štrajkuje takže z tutoriálovnie je zatiaľ nič, no dúfam, že sa to čoskoro spraví. No dosť bolo zbytočných rečí, podme rovno na to. Ja mám pre vás dva triky. Prvý je úplne nenáročný a bezbolestný, druhý je trošku bolestivý (ako pre koho) a tiež pomerne nenáročný.

1. Pery si jednoducho dokreslite.

Základom je vedieť, pokiaľ môžete s kontúrovacou ceruzkou zájsť. Ak neviete kde máte prirodzený okrej pier pomôže vám, ak si na pery nanesiete korektor alebo make-up a objaví sa vám vystúpený okraj pier, môže byť kľudne aj bez pigmentácie. To je maximálna hranica, po ktorú môžete ísť. Tento okrej obtiahnite kontúrovacou ceruzkou a pery naneste rúž. V prvom momente a pohľade do zrkadla si budete pripadať ako klaun a neprirodzene. Je to tým, že ste na seba zvyknutá taká, aká ste a zrazu je to niečo nové. Odporúčam, prvý krát tpo skúste doma, keď budete sami. Neriešte prvý dojem. Uvidíte, že po čase si taká ,,zmalovaná" už neprídete. :) A keď sa vám to nebude páčiť, jednoducho pery domalujete a nikto o ničom ani vedieť nebude :)






2. Využite podtlak.

OPATRNE!!!!! S MIEROU!!!!!!
V tomto prípade je dôležite myslieť na to, že menej je niekedy viac!!! Využiť podtlak je spôsob, ktorým pery naozaj zväčšíte. Pery v podstate nafúknete, opuchnú. Pomenujte si to ako chcete, hlavne myslite na svoju bezbečnosť. O tomto spôsobe ste už isto počuli a na youtube.com je mnoho videí ako to funguje. Potrebujete len nejaký pohárik, nádobu s kruhovým otvorom, do ktorého sa zmestia vaše pery a je možno vyvinúť podtlak, prisať tú vec k ústam. Na ako dlho je potrebné sa prisať je individuálne. Niekomu stačí 10s iný potrebuje 2min. Keď sa rozhodnete túto techniku skúšať, uvedomte si, aké to môže mať následky. Niekomu pery ,,odpuchnú" po hodine, inému po dvoch-troch dňoch. Skúste si nádobu prisať na 10-20s, povoľte a  sami uvážte do akých rozmerov sa chcete dostať. Niekde som čítala, že vhodné je 4x10s, ale niekomu nestačí ani minúta a pery spľasnú do 5 minúť (môj prípad) :D Funguje to na príncípe, že tým ako pery nasajete, naleje sa do nich krv a sú v podstate napumpované. Treba brať na zreteľ aj to, že okraj nádoby tiež tlačí na vašu kožu a pri častom a/alebo dlhom prisávaní sa, môže vzniknúť modrina v okolí úst. Mne osobne sa to nestalo ale videla som, že áno, aj toto sa môže stať. :)

 3. Ďalšie iné spôsoby

Na nete je veľa tipov ako si zväčšiť pery. Čítala som napríklad masírovať si pery zubnou kefkou, tým sa pery prekrvia a nafúknu sa. Čítala som aj nejaký recept so škoricou. Existujú lesky na pery, ktoré majú zväčšovať pery. Tých spôsobov je veľa. Treba len hľadať, ako fungujú a či vôbec fungujú vám povedať neviem, pretože som ich neskúšala. 
Ak vám ani jeden z týchto tipov nepomohol, nefungoval a silou mocou chcete väčšie pery potom vám ostáva jedine plastická chirurgia. Tam sa ceny pohybujú od 300-1 000€. :)

To je odo mňa na dnes všetko. Téma ďalšieho príspevku bude závidieť od toho, ako sa bude správať moja ruka a či už konečne budem môcť nafotiť tutoriál nejakého líčenia.
Pekný zbytok večera. Ahojte :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára