streda 6. mája 2015


Ahojte :)
Hlásim sa k Vám po dlhšej dobe cca po 1 mesiaci. Nejdem sa ospravedlňovať, pretože blog mám ako zábavku a za ten mesiac sa mi toho nakopilo trošku viac a na toto proste nebolo času a vlastne ani moc chuti. Mala som pripravených viac príspevkov ale začiatkom apríla som ochorela a dva týždne som sa ani nepohla, potom prišli praktické maturity, veľa učenia, skúšania a do toho ešte učenie a pripravovanie na prijímacie skúšky na FTVŠ v Bratislave. Časovo som bola vyťažená ale tento stav sa zmenil. Prijímačky mám za sebou a už ma čakajú iba ústne maturity a prijímačky do Nitry.
Najbližší týždeň mám akademický a kedže to mnohé z vás poznajú ako sa cez akademický ,,učí", pripravujem pre vás viacej článkov:
-skúšky na vysokú
-jednoduché líčenie na bežný deň
-natáčanie vlasov na žehličku, kulmu, trojkulmu a iné..
-ako si zväčšiť pery bez zásahu plastického chirurga
-večerné líčenie
-SOS účesy (2 jednoduché a rýchle spoločenské účesy)
- ja a šport 2

Dúfam, že sa tešíte tak ako ja a vidíme/čítame sa pri ďalšom príspevku ešte tento týždeň :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára