streda 20. januára 2016

Nákupy a novinky: December 2015

Ahojte, 
hlásim sa k vám opäť po dlhšom čase a dnes s novinkami za minulý mesiac a to december. Novinky za mesiac november neboli a to z dôvodu že by to bolo o jednom očnom tieni, tak som ho presunula do tohto a bude toho pomerne dosť.
Všetky výrobky som ešte nestihla vyskúšať ale plánujem robiť objavy roku 2015 čož budú top produkty na ktoré som tento rok narazila. 
Ako prvé začnem týmto očným tienom od catrice. Je to veľmi svetlý ružový tieň s teplým podtónom. Pekne pigmentový, výdrž priemerná, trošku práši ale to je snaď jediné mínus. 
Cena: cca 3€.

 Očami pokračujeme a ďalej tu mám paletku očným tienov od L´oréalu La palette nude - 02 beige. Príde mi to trošku ako napodobenina Naked 1 a Naked 3 dokopy ale to mne vôbec nevadí. Paletka je poskladaná zo svetlých aj tmavých tieňov, tak isto studené aj teplé, matné a trblietavé. Tiene sú dobre pigmentované, neprášia, výdrž bezproblémová. Za mna palec rozhodne hore. :)
Cena: 16€.
 
 Ako ďalšiu tu mám špirálu od Avonu Big& daring volume mascara. Kefka je veľmi podobná ako má moja obľúbená lash sensational od maybelline ale tam ich podobnosť končí. Konzistencia vodová, mihálnice zlepuje, nepredĺží. To by som ale vedela prekusnúť, ale to odličovanie. Pokiaľ vám nevadí, že si pri tom vytrháte všetky riasy ok. Totálna katastrofa. Odličovač od avonu, ktorý používam roky, si ani neškrtol a dvojzložkový od lorealu tiež nie. Oči som drhla asi 5 minút a potom som mala čierne žmolky aj vo vlasoch. Nikdy viac.... Cena: 5€

V špirálach pokračujeme niečim pozitívnym. Rimmel - wake me up mascaru som dostala ako darček na vianoce a potešil ma veľmi. Jednak som túto mascaru vždy chcela vyskúšať a jednak som niaku aj potrebovala. Čo ma pobaví vždy keď po nej siahnem je jej uhorková príjemná vôňa. Riasy zahustí, predĺži a pekne oddelí. Má hustejšiu konzistenciu, čož ale môže byť mínus pri vysychaní, tam ale ešte nie som. Kefka v tvare presýpacích hodín, odličuje sa dobre. Palec hore. Cena: 7€.


 Rimmelom pokračujeme, presunieme sa na pleť. Tu mám hneď dva make-upy.
Prvý je Rimmel - lasting finish 25hr. ja som mala už aj tú nude verziu, ktorá mi prišla ešte hustejšia a viac kryla. Make-up je ľahký, stredné krytie, príjemný, vydrží priemerne 8-10 hodín, celý deň rozhodne nedá. Pozor si ale dajte pri výbere odtieňa. Nude verziu som mala v odtien 100 ivory a tento mam v odtieni 103 true ivory a príde mi ešte o kúsok svetlejší. Cena: 8€. 
 Ako druhý tu mám Rimmel - Match perfection foundation. Tento make-up som si kúpila práve na miešanie správneho odtieňa s inými make-upmi. Mám ho v najsvetlejšej farbe 010 light porcelain. Make-up je ľahký, slabé - stredné krytie.problém som mala trošku pri aplikácií - robil mi šmuhy a ťažšie sa zapracoval do pleti. Cena: 9€.


  K make-upu tu mám jeho brášku a to Rimmel match perfection concealer v odtieni 010 ivory. Korektor je ľahký, tekutý, stredné krytie. Farbou ale tmavší od makeupu v rovnakom odtieni. Je vhodný skôr na zakrytie jemných nedostatkov a slabých diskoloracií, určite neposlúži problematickej pleti. Aj pri korektore aj pri make-upe platí, že sú vhodnejšie na mladšiu suchú a normálnu pleť. Cena: 4€.

Pokračujeme perami. Ako prvé tu mám dva rúže/lesky. Catrice - nude purism - C02 silky rose, C03 delicate rose-wood. Musím uznať že  tu 03 až tak nenosím vzhľadom na teplý podtón ale C02 je u mňa na dennom poriadku. Nosím ho takmer denné, ma ľahký ružový nádych a pekný lesk. Výdrž je slabá ale na druhej strane pekne hydratuje. O tom, že ho nosím denne svedčí aj video my daily routine. 



A posledný tu mám rúž od Catrice - ultimate stay 070 plum & base. Matný, tmavofialový (slivkový) rúž. Výdrž niekoľko hodín, jedlo ale nedá. Pery nevysušuje, je príjemný a stráca sa postupne, žiadne výrazné kontúry. 






Rýchlosťou blesku sa vrhám na prípravky na vlasy. 

Ako prvé tu mám žehličku na vlasy Philips HP8345, ktorú som tiež dostala na vianoce. Žehlička má zahnuté keramické platne, ktoré pomáhajú pri natáčaní vlasov. To ale neznamená, že sa s nimi horšie žehlí, práve naopak. Vyžaruje ióny, ktoré vlasy uhladzujú, dodávajú im lesk a odstraňujú statickú elektrinu (vlasy neelektrizujú). Nahrieva sa na 130-230°C. má uzamykanie tlačidiel a taktiež zarážku na zatvorenie žehličky. K žehličke patrí tiež protipožiarná podložka. Cena: 40€.

Ďalej tu mám dva produkty, ktoré som ale ešte neskúšala a to:
TONY&GUY glamour dry shampoo (suchý šampón)
TONY&GUY moistarising shine spray (sprej na lesk vlasov)
A ako poslednú vec tu mám tú najhlavnejšiu a to nový mobil. Je to Lenovo A6000. Predtým som mala Samsung S3mini a aj keď oba telefony majú operačný systém android, preučenie mi trvalo niekoľko dní. Lenovo je omnoho väčší a mám pocit že aj úplný iný. Zadný fotoaparát - 8Mpx, predný 2Mpx. Fotky robí pekné, s rýchlosťou nemám problém, kvalita, jas a farby displeja v poriadku. Jediné čo mi chýba a to je podsvietenie spodných dotykových tlačidiel. Nie som žiadny expert na hodnotenie telefónov takže bližšiu recenziu vám bohužiaľ neposkytnem.
To by bolo na dnes odo mňa všetko. Ja dúfam, že vás dnešný dlhší článok neunudil. Lúčim sa s vami a uvidíme sa u ďalšieho článku alebo videa. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára