utorok 23. júna 2015

Ahojte :)
Tento týždeň ste už mohli čítať môj článok o kozmetických novinkách ale dnes to bude niečo úplne iné. Keďže články so športovým zameraním mali veľký úspech rozhodla som sa pre článok: JA A ŠPORT 2. (Prvý článok nájdete tu: http://dadabeauty.blogspot.sk/2015/02/ja-a-sport.html). V tom prechádzajúcom som sa zamerala na to čo, ako, kedy a prečo. Situácia sa trošku zmenila, tak som sa rozhodla pre update.
V minulom článku som spomínala mažoretky, ktorým som sa venovala 12 rokov. Z istých dôvodov som musela s týmto športom skončiť. Na jednej strane mi bolo ľúto, že musím skončiť s niečim čomu som venovala toľko rokov, ale na druhej strane som sa aspoň mohla plne pripravovať na prijímačky a taktiež na matury. Ostala som sa teda venovať len crossfitu a myslím, že to bolo správne rozhodnutie. Organizované tréningy vedené školenými a skúsenými trénermi sú pri budovaní zdravého a pevného tela prvoradé.
Dostala som otázky ohľadom gymnastickej zostavy na FTVŠ a konkrétne na kotúľ vzad do stojky. Musím sa priznať, že sa mi podaril len raz aj to na skúškach :D Adrenalín je adrenalín :D Veľké vďaka patrí crossfit trénerovi Milanovi Mičudovi, ktorý mi dal cenné rady a tipy na prípravne cvičenia. Rýchlosť a sila je základom väčšiny podobných prvkov. Urobila som snáď 1 000 stojok a snáď 1 000 kotúľov vpred a vzad až sa mi to nakoniec podarilo. Ale ako on sám tvrdí ,,Prvých 10 000 opakovaní je nesprávnych".
Cross sa snažím navštevovať minimálne dva krát do týždňa, samozrejme že to závidí od práce a mojej energie.

Dlhšie som sa tam neukázala a už sa mi telo ,,odvďačuje" svalovicou a mozoľmi vo veľkosti jedno centoviek.


Prvým cvikom bola samozrejme stojka, najskôr opretá o stenu, neskôr bez opretia. Nasledovala stojka opačná a to tvárou k stene. Dôležité je spevnenie stredu tela aby sme neboli prehnutý. Týchto stojok som doma a na tréningu urobila veľmi veľa ale aj tak mi ešte nejaká tá tisícka ostala. :D Následne sme to kombinovali s kotúľmi, rôzne výšvihy a podobne :)

Ďalšou vecou ktorá sa zasa posunula o kúsok vpred je samozrejme formovanie a rysovanie tela. Od posledného článku som schudla 2 kilá a hoc to nebol zámer cítim sa omnoho lepšie :) Na bruchu vidno konečne aspoň náznak kociek takže snád to do konca leta bude slušné  :D
Veľmi mi pomáha pri udržiavaní sa aj môj  veľký koníček - korčuľovanie. Za posledný mesiac, keď bolo vonku pekne som na korčuliach prešla mnoho kilometrov a samozrejme že sa mi telo odvďačilo silnými a dlhotrvajúcimi svalovicami, ktoré ma posúvali vpred a motivovali k aspoň rovnakému výkonu.
Obmedzila som trošku aj stravu, resp. sa snažím zdravšie stravovať tak, aby som necítila veľké obmedzenia. Pochopila som že nočné prepady chladničky nie sú to najlepšie. Pochopila som aj to, že každotýždnové nájazdy do mcdonaldu mi kocky na bruchu nevyčarujú. V práci som sa naučila jesť ráno, doobeda, pripadne na obed. Po príchode z práce zjem len málo kedy niečo. Večere som sa naučila vypúštať úplne. Úplne som tiež vypustila vysmážané veci a sladkosti som tiež zredukovala. Nahrádzam ich primeraným množstvom ovocia a čokoládové týčinky som vymenila za cereálne tyčinky. Ochutené minerálny som z časti nahradila isotonickými nápojmi prípadne čistou vodou alebo nesladeným čajom.





Nie, nie je to fotomontáž :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára